|
Aller à la page : 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25 | Choi MomoPrincesse du vice More informations ? Âge : 20 ans Birthdate : 07/07/1998 Métier ou études : Petit génie en fac de sciences. Mannequin. Côté coeur : Une histoire gachée et une autre jamais commencée. Seule la haine l'enlace à présent, ainsi que les remords. C'est tellement plus facile de se détruire et de faire mal aux autres plutôt que s'avouer vaincue et triste... Journal :
スムーズ·クリミナル
We sex again in the morning,
my breasteses is your breakfast
We going in, we be all night ♡
Playlist : The diva dance - Princesse - I'm a mess - Yeux disent - PVP - Dangerous woman - Comment je vais faire - Les filles désir - There are worse things I could do - Le mal est fait - Look What You Made Me Do - Alien - Finir mal - Can't Remember To Forget You - Désolé - Don't cha - à fleur de toi - Oui, je l'adore - Bécane - C'est écrit - Monster - La belle et le bad boy - 뚜두뚜두 - Love you more - Les meilleurs ennemis - (Not) the one - Le chemin - Liberian Girl - Paradise Circus - L'amour avec toi - Just another girl - à ma place - On n'oublie pas - This love - Drôle de question - Transformer - Bad girl, good girl - Lone digger - What doesn't kill you (stronger) - Crying in the club
Premièrement, dis-moi juste pour qui tu te prends ? Tu as le culot d'essayer de mettre en pièce mon courage. Deuxièmement, pourquoi as-tu essayé de me faire passer pour une folle ? Je n'aurais jamais dû te faire confiance. Troisièmement, pourquoi n'es tu pas celui que tu avais juré être ? Pourquoi m'as-tu laissée brûler ici ? J'étais trop jeune pour subir cette douleur. Je me sens condamnée dans les chambres d’hôtel, plaquée contre le mur. Comptant les blessures et j'essaye de toutes les engourdir. Je t'ai tout donné de moi : mon sang, ma sueur, mon cœur et mes larmes. J'étais là quand il n'y avait personne. T'en rends-tu compte ?
Son regard me traverse le corps comme une longue aiguille, on dirait bien qu'on est cuit. Nous deux dans la même voiture on fonce vers la mort. On se déteste tellement qu'on refait l'amour... parce que c‘est comme de la drogue on a de quoi planer, sur mon dos son torse fait de l'aquaplaning. Le problème c‘est que ça me rappelle pourquoi je l'aime, je revois le début, les premières semaines, on pourrait repartir à zéro et prendre le premier avion comme dans un film de merde
Mais c'est du délire...
Garde le sourire, plus rien est grave
tant qu‘il nous reste une seconde
de souvenir dans le crâne...
Nos deux corps pourraient mourir
j'ai déjà fait le deuil
Maintenant pars loin de moi
une larme cachée dans l’œil...
Notre histoire n'aurait jamais pu finir
dans le calme et la tendresse
- - - - - - - - - - - - - - - -
Messages : 2357 | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 02.04.18 0:09 | |
DOCTEUR COX OMG Sung Jae mdrrr |
| | | Usami RyosukeThe golden boy More informations ? Âge : 23 ans Birthdate : 24/05/1994 Métier ou études : Branleur pro, dans l'ambition de devenir PDG d'une compagnie de divertissement Résidence : A Nam-Gu en face d'un bar a strip Côté coeur : Je m'aime , tu m'aimes , ils m'aiment ... il ne m'aime pas (enfin si mais c'compliqué tavu) Journal :
R Y O S U K E
L’intelligence des hommes est à refaire, mais tu connais l'dicton
Personne n'est ... enfin si, moi j'suis parfait
Je suis comme votre idéal secret, et si vous n'm'aimez pas encore
Vous finirez par le faire c'est plus fort que vous
Tout dans la queue j'ai plus d'sang dans la tête
Hey, j'suis possédé, mon alcoolisme m'habite J'ai beaucoup de libido j'ai pas de libre-arbitre Romantique, j'ai dit que j'savais lire tes yeux, ah j'espère que tu sais lire ma biiip
T A T S U Y A
#TatsuRyo #Bromance #Bff
Ramènes ta carte membre on va te démembrer pour ceux qui veulent la méchanceté gratuite dès l'entrée. Les doigts dans la prise on est des mecs branchés On roule sur les essieux on est déjanté. Quoi de neuf? Que dalle
Bibadabim bibadaboum Ils sont cools
« 'Cause I have a lot feelings for you I act like I don't fucking care I'm only a fool for you And maybe you're too good for me»
Messages : 326 Crédits : je sais pas encore | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 02.04.18 14:23 | |
JPP !!! |
| | | Park Dae-Hopolice man sexy. More informations ? Âge : vingt-sept ans. Birthdate : 13/07/1991 Métier ou études : il fait régner la loi en tant que policier. Résidence : nam-gu, petit duplex vue sur mer, elle est belle la vie, elle est douce et paisible. Côté coeur : fiancé avec sa meilleure amie pour un mariage arrangé. candidement amoureux d'un prince plus jeune qui défi les lois qu'il souhaite faire régner. Journal : Messages : 910 Crédits : avatar (nightblood) + gifs (trumblr) | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 02.04.18 19:03 | |
@bae allen la tête d'allen avant de saisir l'information qu'il comprendra venant de @bae aiden et de hyun jun. après, sa fait mal mais ça c'est une autre histoire. et sa tête actuellement au commissariat, dans le bureau de dae-ho et qu'il essaye de gratter un peu de compassion de sa part alors qu'il est bourré. la tête de @lannister adam quand il a compris que sa chemise était restée chez hyun jun. oups, c'était un secret ? |
| | | Lannister AdamFloodeur en or More informations ? Âge : 29 yo. Birthdate : 06/05/1989 Métier ou études : ceo de la lannister enterprise. Résidence : appartement duplex, nam-gu. Journal :
( tales - - hello? - - selflove - - lifesnatch )
RP • PHONE • INSTAGRAM • SNAPCHAT
welcome in adam's superheroes photobook!
WHICH ONE ARE YOU GOING TO BE?
adam, AS THE JOKER!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
the most dangerous of the collection : himself. he pities no one in this world, stands for his convictions only and embraces his semblance of perfection. he has that kind of look, that kind of aura, that kind of superiority that makes you feel like a little piece of shit. he is a lannister after all and the legend is true. he is aptly named.
keywords : les yeux qui lèvent au ciel – la réincarnation de dieu – la propreté d'un hôpital – le rouge flamboyant du seau – le roi des lions – les fesses sur le trône – la couronne à l'envers – la main usitée à donner des ordres – la mine dégoûtée – les manières de diva – l'arrogance à plein nez – les marvel de son enfance – la petitesse dépassée par sa grandeur – le regard qui écrase – une violence refoulée – la solitude décharnée – le poison des mots – la tempête au cœur du soleil – l'odeur de l'argent – la haine du bas peuple – l'amour incommensurable pour lui – les mémoires qui trompent – le château en haut de la montagne – le menton levé – les pieds qui tapent – les bras croisés – le soupir du lannister – le charisme qui enfonce – les stylos alignés – le poing serré – la moitié disparue – la collection de pierres précieuses – les manières de père en fils – la génitrice absente – l'incompréhension du mot famille – le contrôle permanent – la noirceur du cœur – les larmes fantômes – la hantise du passé – l'illusion de demain – le pire de tous
- - - - - - - -
alex, AS BUCKY!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ● ● ● ○
the second most dangerous. adam doesn't even know how he got there but he trusts him from the bottom of his exhausted heart. even if he doesn't show it everyday, he knows he will always be there, by his side. and what makes him so dangerous is that, against all odds, he understands adam better than anyone else.
- - - - - - - -
luka, AS HARLEY QUINN!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ● ○ ○ ○
adam has never thought that such a dumb and senseless man would ever enter his life. him and this stupid dog. why is he here? why is he breaking his daily routine like this? why is he becoming so recklessly dangerous as the days go by? adam hates him, right? so why can't he remove the ring that delightfully adorns his finger?
- - - - - - - -
seoeon, AS SPIDERMAN!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ○ ○ ○ ○
this one is surely not physically dangerous, he is way far from it. but, maybe it's his stainless heart that hits adam so hard everytime they see each other. his innocence, his ignorance, his brightness make everything so much easier. like if adam was talking to a more stupid and younger version of himself. it brings back some memories and it reminds him that youth is such a fun thing to live.
- - - - - - - -
nino, AS WOLVERINE!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ○ ○ ○ ○
adam was afraid to open his heart to him. he was afraid of letting him enter his life because it seemed like he could do it so easily. he didn't know what to do nor to say, so he just shut the door, and threw him like if he was just a toy, when he actually could have been the one. adam was just afraid to love at that moment.
- - - - - - - -
lei, AS BATMAN!
dangerousness
● ● ● ● ○ ○ ○ ○ ○ ○
his looks from above. his stupid manic manners. his dumb restaurant. the table he sets aside for him. the fact that he waited. the ad for his apartment. his unjustified courtesy. the dishes he still cooks for him. all those little things make him hate him. a kind of hate he never felt. but is it really hatred? adam doesn't know, and he doesn't know if he wants to.
- - - - - - - -
golden busanity
Messages : 10102 Crédits : patr.onus (avatar), astra (signa). | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 03.04.18 16:59 | |
|
| | | Bae Aidendramama ramama ramama hey More informations ? Âge : 22 ans (1.10) Birthdate : 01/10/1996 Métier ou études : Le nez dans les lois, à essayer de se les imprimer dans le crâne. Encore un an à accomplir avant de faire sa place dans le milieu professionnel. Résidence : Nam-Gu, seul dans son appartement depuis qu'il a foutu Allen à la rue. Côté coeur : Les obligations imposent une mascarade rodée avec Ji Moon. Bague au doigt, enchainé. Mais son coeur crie pour Shin, le corps marqué par une passion interdite. Journal :
• • • • • • • • • • • • • • • •
I always wanna be the best
So I was always impatient and anxious
Comparing myself became a daily thing
My greed that used to be a weapon
Became a prison and noose
But looking back, to be honest
I don’t think I wanted to be the best
I wanted to be someone’s comfort
I wanted to touch someone’s heart
♡
| BAE ALLEN |
h a l f o f m e
We walked in the same direction. But this place is our last. We used to talk about forever
But we’re breaking each other down. I thought we had the same dream. But that dream became just a dream. My heart is ripping, just set it on fire. So the pain and the feelings won’t remain
Even you can’t understand me
⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ ★ ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯
| SEO SHIN SUNG |
a d d i c t i o n
Kiss me, i don’t care if it hurts. Hurry and choke me so i can’t hurt any more. Kill me softly. Close my eyes with your touch. I can’t even reject you anyway. I can’t run away anymore
Try to erase myself and make me your doll
| LEE HYUN JUN |
b e s t o f m e
Trapped in a maze of decisions. I hope we’re going toward paradise. Know this, sometimes lies will try to tear us apart. Hardships will try to deceive us but just focus on me then. In the darkness, just the two of us is enough. In all these lies, if we’re together, even an endless maze is paradise
You’re my start and my end, that is all
| EUN JI MOON |
d o o m e d b r i d e
Don’t be sorry. That makes me more pitiful. With your pretty red lips, please hurry, kill me and go. Please fade, fade to black
I'm so sick of this fake love
♡
LET IT HURT UNTIL IT CAN'T HURT
I’m praying to live as I try to endure
With the piercing eyes on me
I’m going insane
Even if I succeed
I’ll be someone’s clown
I’m getting weak
But I keep pushing myself
Messages : 1151 | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 04.04.18 1:14 | |
Mon Aiden interne quand Jae Hyun emmène Shin Sung chez lui. |
| | | Lee Jae HyunSexy Policeman More informations ? Âge : 26 yo. Birthdate : 04/09/1991 Métier ou études : policier. Résidence : appartement, seo-gu. Côté coeur : et merde. Journal : ( tales - - hello? - - selflove - - lifesnatch )
welcome in jae hyun's starbook!
jaehyun, AS POLARIS!
brilliance
● ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○
« he sees the others more than he sees himself. »
keywords : uc - - - - - - - -
minjae, AS SIRIUS!
brilliance
● ● ● ● ● ● ○ ○ ○ ○
« he could have kicked him a thousand times already but he didn't. perhaps that's what makes him so special. »
- - - - - - - -
haejoo, AS SPICA!
brilliance
● ● ● ● ● ● ● ● ● ○
« life would be boring without his kindness, his lame jokes and the taste of his friendship. »
- - - - - - - -
nino, AS VEGA!
brilliance
● ● ● ● ● ● ● ● ○ ○
« he is his hero since day one. the one who saved him, the one he can't let go anymore. »
- - - - - - - -
shinsung, AS ANTARES!
brilliance
● ● ● ● ● ○ ○ ○ ○ ○
« the will to help him, that's what heartened him to stay by his side. despite all the things he did. »
Messages : 374 Crédits : patr.onus (avatar), alecorbit (signa). | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 04.04.18 1:22 | |
Mon moi intérieur quand je vois que ça nous stalke. |
| | | Bae Aidendramama ramama ramama hey More informations ? Âge : 22 ans (1.10) Birthdate : 01/10/1996 Métier ou études : Le nez dans les lois, à essayer de se les imprimer dans le crâne. Encore un an à accomplir avant de faire sa place dans le milieu professionnel. Résidence : Nam-Gu, seul dans son appartement depuis qu'il a foutu Allen à la rue. Côté coeur : Les obligations imposent une mascarade rodée avec Ji Moon. Bague au doigt, enchainé. Mais son coeur crie pour Shin, le corps marqué par une passion interdite. Journal :
♡
| BAE ALLEN |
h a l f o f m e
We walked in the same direction. But this place is our last. We used to talk about forever
But we’re breaking each other down. I thought we had the same dream. But that dream became just a dream. My heart is ripping, just set it on fire. So the pain and the feelings won’t remain
| SEO SHIN SUNG |
a d d i c t i o n
Kiss me, i don’t care if it hurts. Hurry and choke me so i can’t hurt any more. Kill me softly. Close my eyes with your touch. I can’t even reject you anyway. I can’t run away anymore
| LEE HYUN JUN |
b e s t o f m e
Trapped in a maze of decisions. I hope we’re going toward paradise. Know this, sometimes lies will try to tear us apart. Hardships will try to deceive us but just focus on me then. In the darkness, just the two of us is enough. In all these lies, if we’re together, even an endless maze is paradise
| EUN JI MOON |
d o o m e d b r i d e
Don’t be sorry. That makes me more pitiful. With your pretty red lips, please hurry, kill me and go. Please fade, fade to black
♡
I’m going insane
Even if I succeed
I’ll be someone’s clown
I’m getting weak
Messages : 1151 | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 04.04.18 1:45 | |
Je surveille qu'on pose pas les pattes sur ma propriété |
| | | | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 04.04.18 2:17 | |
Shin qui voit que ça se bat pour lui la joueuse irl qui essaie de faire avec ses feels |
♡
| BAE ALLEN |
h a l f o f m e
| SEO SHIN SUNG |
a d d i c t i o n
| LEE HYUN JUN |
b e s t o f m e
| EUN JI MOON |
d o o m e d b r i d e
♡
I’m going insane
Even if I succeed
I’ll be someone’s clown
I’m getting weak
Messages : 1151 | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 04.04.18 2:37 | |
Ce qu'Aiden va finir par faire à Shin pour plus qu'on lui pique... |
| | | Lannister AdamFloodeur en or More informations ? Âge : 29 yo. Birthdate : 06/05/1989 Métier ou études : ceo de la lannister enterprise. Résidence : appartement duplex, nam-gu. Journal :
( tales - - hello? - - selflove - - lifesnatch )
welcome in adam's superheroes photobook!
adam, AS THE JOKER!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
the most dangerous of the collection : himself. he pities no one in this world, stands for his convictions only and embraces his semblance of perfection. he has that kind of look, that kind of aura, that kind of superiority that makes you feel like a little piece of shit. he is a lannister after all and the legend is true. he is aptly named.
keywords : les yeux qui lèvent au ciel – la réincarnation de dieu – la propreté d'un hôpital – le rouge flamboyant du seau – le roi des lions – les fesses sur le trône – la couronne à l'envers – la main usitée à donner des ordres – la mine dégoûtée – les manières de diva – l'arrogance à plein nez – les marvel de son enfance – la petitesse dépassée par sa grandeur – le regard qui écrase – une violence refoulée – la solitude décharnée – le poison des mots – la tempête au cœur du soleil – l'odeur de l'argent – la haine du bas peuple – l'amour incommensurable pour lui – les mémoires qui trompent – le château en haut de la montagne – le menton levé – les pieds qui tapent – les bras croisés – le soupir du lannister – le charisme qui enfonce – les stylos alignés – le poing serré – la moitié disparue – la collection de pierres précieuses – les manières de père en fils – la génitrice absente – l'incompréhension du mot famille – le contrôle permanent – la noirceur du cœur – les larmes fantômes – la hantise du passé – l'illusion de demain – le pire de tous
- - - - - - - -
alex, AS BUCKY!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ● ● ● ○
the second most dangerous. adam doesn't even know how he got there but he trusts him from the bottom of his exhausted heart. even if he doesn't show it everyday, he knows he will always be there, by his side. and what makes him so dangerous is that, against all odds, he understands adam better than anyone else.
- - - - - - - -
luka, AS HARLEY QUINN!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ● ○ ○ ○
adam has never thought that such a dumb and senseless man would ever enter his life. him and this stupid dog. why is he here? why is he breaking his daily routine like this? why is he becoming so recklessly dangerous as the days go by? adam hates him, right? so why can't he remove the ring that delightfully adorns his finger?
- - - - - - - -
seoeon, AS SPIDERMAN!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ○ ○ ○ ○
this one is surely not physically dangerous, he is way far from it. but, maybe it's his stainless heart that hits adam so hard everytime they see each other. his innocence, his ignorance, his brightness make everything so much easier. like if adam was talking to a more stupid and younger version of himself. it brings back some memories and it reminds him that youth is such a fun thing to live.
- - - - - - - -
nino, AS WOLVERINE!
dangerousness
● ● ● ● ● ● ○ ○ ○ ○
adam was afraid to open his heart to him. he was afraid of letting him enter his life because it seemed like he could do it so easily. he didn't know what to do nor to say, so he just shut the door, and threw him like if he was just a toy, when he actually could have been the one. adam was just afraid to love at that moment.
- - - - - - - -
lei, AS BATMAN!
dangerousness
● ● ● ● ○ ○ ○ ○ ○ ○
his looks from above. his stupid manic manners. his dumb restaurant. the table he sets aside for him. the fact that he waited. the ad for his apartment. his unjustified courtesy. the dishes he still cooks for him. all those little things make him hate him. a kind of hate he never felt. but is it really hatred? adam doesn't know, and he doesn't know if he wants to.
- - - - - - - -
golden busanity
Messages : 10102 Crédits : patr.onus (avatar), astra (signa). | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre 04.04.18 15:19 | |
But That's Disgusting |
| | | | | Sujet: Re: Une image, un gif, une chanson = un membre | |
|
| | |
| |